Monday

Episod 04

November 1, 2009.

Lepak ngan Zaim dan Redzuan. Aku kurang sihat. Aku tak keruan. Aku berselindung di sebalik alasan kononya baru lepas break. Zaim cita pasal Aidil. Dia ckp Aidil demam. Aku suruh Zaim betulkan statement dia bila dia cakap aku yang suruh dia terima Aidil sebab dia lelaki baik. Aku cakap aku dah taknak masuk campur. Ini adalah life ko dan ko yang berhak membuat keputusan. Zaim cakap buat masa ni dia tak nak beri apa2 harapan sebab dia taknak kecewakan Aidil. Biarlah masa yang menentukan. Aku dengar ja. Tiada komen utk itu. Dalam sedap2 borak ada sms masuk dari Aidil. At the same time aku Nampak Zaim jugak dari tadi sibuk membalas sms. Katanya dari Aidil. Hemmm..

SMS Aidil kepada Fitri

11:23 pm
Fitri, ko ada jumpe Zaim ke hr ni?
11:23 pm
Ada. Ko dmm?

Tiada reply. Dah nak dekat sejam. Aku dah balik rumah. Aku send msg lagi.

12:17 am
Nape senyap plak? Aku slh ckp?

Tiada reply dan aku tido.

*******


November 2, 2009.

Calling +6012345678 02-11-09 12:43 pm

Aku jawap. Aidil ckp hp dia problem. Dia tak received msg. Aku ckp ok. Dia tanya pasal Zaim. Aku cakap aku bukan middle man nak kasi information. Dia nak tau jugak the feeling of Zaim towards him. Aku cakap Aidil, ko there already. Cuma bergantung pada masa dan keadaan. Dia mengadu kat aku. Rindu kat Zaim. Rasa nak call Zaim every hour. Mcm2 la luahan perasaan. Aku senyum ja. Semoga semua ini berbaloi. Aku rasa aku dah lupakan mamat nie dan bagi laluan yg sepatutnya pada rasa cinta dia kat Zaim. Im done. Sebelum letak tepon dia ckp yang what ever input aku bagi dia tak pakai semua. Dia filter dan nasihat aku lain kali berhati hati bila cakap dgn dia sebab he not listen to me but only get the information from me. Pergh..best giler ayat tu. Takper. Dia suh aku send msg utk test hp dia. Aku layankan.

SMS Fitri to Aidil.

1:02 pm
Test
1:06 pm
Ok, received. Tq
1:09 pm
No welcome.

*******

No comments:

Post a Comment